Uskoro rekonstrukcija pruge od Pazove do Šida: KROZ RUMU I MITROVICU 160 km/h!

Pokrajinski sekretarijat za urbanizam i zaštitu životne sredine uradio je Prostorni plan područja posebne namene infrastrukturnog koridora železničke pruge Beograd-Šid-granica Hrvatske, deonica Stara Pazova-Golubinci-Šid i pruge Inđija-Golubinci.

Naručilac plana je Infrastruktura železnice Srbije, obrađivač JP Zavod za urbanizam Vojvodine, dok je tehničku dokumentaciju izradila beogradska firma Egis.

Reč je o dvokolosečnoj elektrificiranoj pruzi Beograd-Šid-granica Hrvatske čija dužina iznosi 120 km. Inače, reč je o prvoj elektrificiranoj pruzi na mreži koja je puštena u saobraćaj 1970. godine, bivajući od samog poečtka od najvišeg značaja za domaći i međunarodni saobraćaj u Srbiji.

Podsećanja radi, u periodu od 2008. do 2010. godine izvršena je rekonstrukcija i modernizacija deonice Batajnica-Stara Pazova-Golubinci, a trenutne brzine vozova kreću se u rasponima od 30-100/120 km/h, što je prouzrokovano lošim stanjem donjeg i gornjeg stroja pruge. S druge strane na deonici od Šida do Stare Pazove brzina je od 80 do 100 km/h.

Stoga je neophodna modernizacija i rekonstrukcija, a plan je da se na celoj dužini železničke pruge Beograd-Šid-granica Hrvatske formira savremena dvokolosečna pruga za mešoviti (putnički i teretni) saobraćaj i brzinu do 160 km/h. Takođe, planira se i izgradnja ili rekonstrukcija svih postojećih objekata (mostovi, propusti), kao i instalacija savremene signalne i telekomunikacione opreme. Potrebno je i izvršiti rekonstrukciju i prilagođavanje stanica, staničnih objekata i koloseka za predviđenu brzinu.

Koncepcija tehničkog rešenja podrazumeva ukupno 8 stanica i 4 stajališta.

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

mersin eskort - eskort - eskort izmir - ankara eskort - escort