Održan sastanak rukovodstva opštine sa vlasnicima privremenih objekta u Malom Zvorniku

Povodom predstojećeg Konkursa za davanje u zakup građevinskog zemljišta na području opštine Mali Zvornik, predstavnici rukovodstva opštine sastali su se u ponedeljak, 08. februara, sa aktuelnim zakupcima parcela i vlasnicima privremenih objekata i predočili im zakonske uslove u ovoj oblasti koji moraju biti ispoštovani prilikom sprovođenja procedure.

Na sastanku je saopšteno da će opštinske parcele biti davane u zakup putem javne licitacije, u postupku prikupljanja pismenih ponuda, te da će odluka o objavljivanju javnog poziva za davanje u zakup parcela na području opštine Mali Zvornik biti doneta na sednici Opštinskog veća u petak, 12. februara.

Prema rečima predsednika opštine Zorana Jevtića, prilikom nedavne revizije opštinskog budžeta revizori su ustanovili da opština Mali Zvornik u prethodnom periodu nije raspolagala imovinom u skladu sa zakonom i naložili da ubuduće otkloni nepravilnosti u radu u ovoj oblasti.

On je istakao da je nakon toga lokalna samouprava odmah pristupila uspostavljanju neophodnih procedura za davanje u zakup imovine u opštinskom vlasništvu, u okviru čega je donet plan davanja u zakup parcela, a sudski veštak dao početne vrednosti licitacije za svaku od parcela.

Predsednik opštine Mali Zvornik rekao je da namera opštine nije da uklanja ili ruši privremene objekte, već da joj je u interesu da privremeni objekti ostanu i nastave sa radom, ali da opština mora raspolagati svojom imovinom u skladu sa zakonom.

On je pozvao zakupce parcela i vlasnike privremenih objekta na saradnju u zajedničkom interesu, kako bi čitav postupak bio sa uspehom završen u što kraćem roku.

Jevtić je naveo da će konkurs biti otvoren 30 dana od dana objavljivanja, te da će Opštinska uprava svim zainteresovanim licima pružiti neophodnu stručnu pomoć i podršku prilikom konkurisanja.

Budući da je zakononima u ovoj oblasti regulisano da zakupci parcela ne mogu biti fizička lica, već isključivo vlasnici registrovanih firmi u privremenim objektima, neophodni dodatni rok za konkurisanje biće ostavljen fizičkim licima koja žele da zakupe parcele da registruju delatnost u Agenciji za privredne registre.

Na predlog predsednika opštine, većinom glasova prisutnih na sastanku odlučeno je da zainteresovani prijave na konkurs dostavljaju neposredno pre početka licitacije u zatvorenoj koverti, što će doprineti većoj transparentnosti procedure.

Sastanku sa vlasnicima privremenih obejkata i zakupcima opštinskih parcela, osim predsednika opštine, prisustvovali su i zamenik predsednika opštine Miloš Radojčić, predsednik Skupštine opštine Radovan Tadić, načelnica Opštinske uprave Marizela Andrić, kao i predstavnici nadležnih stručnih službi Opštinske uprave.

INFO 24 / Ljiljana Ristanović / Foto: INFO 24

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

süperbetin giriş - Dumanbet -

Dinamobet