Ministarstvo građevinarstva i Telekom Srbija potpisali memorandum o primeni digitalnih rešenja u oblasti saobraćaja

Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture u Vladi Republike Srbije Goran Vesić i generalni direktor kompanije „Telekom Srbija” Vladimir Lučić dogovorili su danas saradnju kako bi infrastrukturni projekti koje država realizuje bili dostupniji građanima kroz digitalna rešenja.

Vesić je, nakon potpisivanja Memoranduma o saradnji, naglasio da će kooperacija sa ovom kompanijom, koja je lider u oblasti modernih i smart tehnologija u regionu, doprineti tome da preko digitalnih i pametnih rešenja putevi i pruge budu dostupniji stanovništvu.

On je podsetio na to da Srbija ove godine u infrastrukturu ulaže 3,6 milijardi evra, što je više nego što ulažu sve druge zemlje Zapadnog Balkana zajedno, navodeći da saobraćajna povezanost znači nova radna mesta, veće plate i bolji životni standard građana.

Ministar je rekao da je želja da u budućnosti bude korišćeno sve više pametnih rešenja za naše puteve i da preko modernih digitalnih tehnologija građanima koji koriste naše puteve i pruge ponudimo nove pogodnosti.

„Telekom Srbija” je jedan od pokretača razvoja zemlje. Sa razvojem infrastrukture ove kompanije posao dobija domaća industrija, a sa razvojem njihovih pametnih rešenja naši stručanjaci ostaju i rade u zemlji, poručio je Vesić.

Lučić je izrazio zadovoljstvo time što je Ministarstvo prepoznalo značaj digitalnih tehnologija i servisa u budućnosti, i podvukao da će u narednih desetak godina doći do velikih promena u digitalnoj transformaciji i do četvrte industrijske revolucije, te da su pametni gradovi već sadašnjost, a da će uskoro i automobili imati samostalno upravljanje.

„Telekom” kao društveno odgovorna kompanija smatra da treba sa državnim organima da podeli svoju viziju i pravac tehnološkog razvoja kako bismo zajedno uspeli da napravimo što više digitalnih servisa koji bi za građane imali praktičnu primenu, poručio je on.

Prema njegovim rečima, timovi resornog ministarstva i „Telekoma” će u budućnosti raditi na što više takvih servisa kako bi se ulaganja u infrastrukturu još više približila građanima.

Lučić je kao primer dosadašnje dobre saradnje naveo uspostavljanje odličnog interneta za „Srbija voz”, što je zatim preraslo i u servis onlajn kupovine karata.

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

mersin eskort - eskort - eskort izmir - ankara eskort - escort