MOMIROVIĆ: OBIMNI RADOVI NA AUTOPUTU MILOŠ VELIKI I PRILAZNIM LOKALNIM PUTEVIMA

Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović, zajedno sa v.d. direktorom „JP Puteva Srbije“ Zoranom Drobnjakom i gradonačelnikom Čačka, Milunom Todorovićem, obišao je danas radove na tunelu Trbušani i asfaltiranje deonice od 200 metara kod Preljine na trasi auto-puta „Miloš Veliki“. Tokom obilaska radova istaknuto je da će lokalni putevi koji su devastirani usled prolaska kamiona i teške mehanizacije za potrebe izgradnje auto-puta „Miloš Veliki“ biti rekonstruisani. 

Kineski partneri koji su izvođači radova krenuli su sa rekonstrukcijom tih saobraćajnica, a u planu je da se najkasnije do marta ili aprila naredne godine sve saobraćajnice ukupne dužine 40 kilometara potpuno rekonstruišu.

„Nalazimo se na teritoriji mesne zajednice Rakova, na delu saobraćajnice obilaznog puta odnosno kraka auto-puta „Miloš Veliki“ od Čačka do Požege. Kroz teritoriju grada Čačka ova deonica auto-puta prolazi u dužini od 14,5 kilometara. Ono što je za nas važno je to da ćemo dosanjati san generacija koje su sanjale auto-put od Čačka do Beograda. Čačak će biti povezan sa svim auto-putevima, sa Koridorima 10 i 11. Na ovoj deonici auto-put „Miloš Veliki“ prolazi kroz pet mesnih zajednica, dok su na teritorijama osam mesnih zajednica devastirani lokalni putevi. Kineski partner je već krenuo sa rekonstrukcijom tih saobraćajnica“, rekao je Milun Todorović, gradonačelnik Čačka.

U tunelu Trbušani koji je dugačak 280 metara trenutno se završavaju svi građevinski radovi. Prema trenutnoj dinamici u narednih deset dana će biti završeni građevinski radovi, kada će se otpočeti sa opremanjem tunela. Na tunelu Trbušani su završeni radovi na bušenju šipova i betoniranju naglavnih greda, a u toku su radovi na izradi središnjeg zida i armirano betonske lučne konstrukcije.

“Prva poddeonica, koja je i najvažnija, proteže se od Preljine do buduće petlje Pakovraće. Svi radovi su intenzivirani i počelo je asfaltiranje probnih deonica. Na ovoj poddeonici najznačajniji su objekti počevši od petlje Preljina, tunel Trbušani koji je dugačak 280 metara, a iza tunela je još nekoliko značajnih mostova i petlja u Pakovraću gde će biti buduća naplatna stanica. Na gradilištu se svi radovi paralelno izvode kako bi smo uspeli da do kraja godine zaršimo sve ono što je obećano“, rekao je Miodrag Poledica, izvršni direktor sektora za strategiju, projektovanje i razvoj JP Putevi Srbije.

Dužina deonice od Preljine do Požege iznosi 30,9 kilometara i izuzetno je kompleksna jer skoro trećinu trase čine mostovi i tuneli. Deonica Preljina – Požega predstavlja deo autoputa E-763, odnosno deo auto-puta Beograd – Južni Jadran kojim se ostvaruje veza između Srbije i Crne Gore, odnosno Beograda i Južnog Jadrana. Deonica Preljina – Požega ključna je za povezivanje regiona i za jačanje turističkih i privrednih kapaciteta.

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

süperbetin giriş - Dumanbet -

Dinamobet