Kurir: Prljava kampanja N1

Umesto da svojoj publici objasni da su N1 i 16 ostalih kanala nestali iz ponude Supernove isključivo voljom vlasnika tih kanala, televizija N1 uporno potura gledalištu lažnu priču o navodnoj zabrani svog programa, navodi Kurir.

Televizija N1 nastavila je s besomučnom kampanjom plasiranja laži o pravim razlozima zbog kojih su korisnici Supernove, operatera Telekoma Srbije, odnedavno uskraćeni da gledaju ovu televiziju, piše Kurir i ističe da se prljava kampanja N1 zasniva na lažnoj vesti da je Supernova ugasila signal N1, iako obelodanjeni dokazi nedvosmisleno ukazuju na to da je sve urađeno po nalogu Junajted medije.

List navodi da je N1 poveo za račun svojih vlasnika besprizornu kampanju koja se zasniva na, u najmanju ruku, pretencioznom i prepotentnom stavu da je jedino ta televizija nekakav svetionik objektivnog, nezavisnog i profesionalnog izveštavanja, te da je vrednija od drugih i da zaslužuje da bude proglašena za medij od nacionalnog značaja, odnosno „nacionalno blago“. A da li je to zaista tako, najbolje pokazuju zvanični podaci o čitanosti i gledanosti, prema kojima N1 nema veliko poverenje građana. Generalno, njena gledanost je jako mala – nalazi se na neslavnom desetom mestu, sa 0,85 odsto u ukupnom gledalištu.

Ova televizija je i tokom jučerašnjeg dana nastavila sa širenjem lažnih vesti, pa se već sada može reći da je najbliža tituli fejk njuza godine, piše Kurir.  Umesto da svojoj publici objasni da su N1 i 16 ostalih kanala, među kojima su Grand, Sport klub i Sinemanija, nestali iz ponude Supernove isključivo voljom vlasnika tih kanala, televizija N1 uporno potura gledalištu lažnu priču o navodnoj zabrani svog programa, navodi list.

INFO 24 / Foto: Informer

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

mersin eskort - eskort - eskort izmir - ankara eskort - escort