Zamenik gradonačelnika Goran Vesić podsetio je da je prošle nedelje otvoren tender za rekonstrukciju Ulice Dragoslava Srejovića, te da je predviđeno da deonica od Bogoslovije do Mirijeva ima četiri trake. On je precizirao da je predviđeno da za četiri do pet godina na ovom potezu bude bulevar.
– Radiće se prvi deo, skoro jedan kilometar, od Bogoslovije do Volgine ulice. Tender je završen, radi se projektovanje u trajanju od pet do šest meseci, tako da će na proleće početi izgradnja nove dve trake. Kasnije ćemo u fazama rešavati imovinu i tako ćemo sve do Mirijeva imati bulevar sa četiri trake – istakao je Vesić za TV Hepi.
Vesić je dodao da, osim metroa i toga što se radi obilaznica koja će biti završena za godinu i po dana, važno je da se iskoriste i veliki bulevari koji će biti unutrašnja obilaznica kada se prošire. Ovaj bulevar ka Mirijevu, precizirao je Vesić, konkretno neće biti, ali će tunel kod Ekonomskog fakulteta povezati centar grada sa delom skoro do Pančevačkog mosta.
– Taj tunel će smanjiti saobraćaj u centru grada za 14 odsto. Novi savski most imaće četiri trake i dve za tramvaj, što znači da će neko sa Novog Beograda moći širokim bulevarima da uđe na Zemunski put sa četiri trake, pređe preko novog mosta i tunelom izađe skoro kod Pančevačkog mosta, a ako želi da ide prema Mirijevu, to će takođe moći bulevarom sa četiri trake. Većini ljudi sada to izgleda kao naučna fantastika, ali to će se dogoditi. Na sličan način pravimo vezu Mosta na Adi sa budućim Mostom na Adi Huji, koji počinjemo da radimo 2021. godine. Možete da vidite i da proširujemo Bulevar patrijarha Pavla, od Pere Velimirovića do Košutnjaka, i to će biti završeno do marta sledeće godine. I tu ćemo dobiti četiri trake sa tramvajskim šinama po sredini. Trenutno se ruši stari most jer je izmešteno korito Topčiderske reke da bi se uopšte ovaj potez proširio. Sad je raspisan tender, i u martu sledeće godine radiće se deo od Košutnjaka do Mosta na Adi, sa takođe četiri trake – naglasio je Vesić.
Zamenik gradonačelnika je dodao da će ove nedelje biti otvoren i tender za rekonstrukciju Save Maškovića, gde se inače stvara veliki saobraćajni čep, i Crnotravske ulice. Na uglu sa Bulevarom oslobođenja biće kružni tok umesto raskrsnice, najavio je Vesić, a obe pomenute ulice biće proširene na po četiri trake. U međuvremenu se već projektuje izlaz iz naselja Stepa Stepanović, koji se takođe širi na četiri trake, a za kraj ostaje Borska ulica koja će imati isti broj saobraćajnih traka.
– To praktično znači da ćete 2022, 2023. godine od novog Mosta na Adi Huji proći sa četiri trake pored Mokrog Luga, Medakovića, Save Maškovića, Crnotravske, Borske, Pere Velimirovića, Patrijarha Pavla i doći sve do Mosta na Adi. Upravo je to unutrašnja obilaznica – naglasio je Vesić.
Vesić je kazao da ima novca za infrastrukturne projekte i da se na tome nije štedelo.
INFO 24 / Beoinfo / Foto: Beoinfo