Uprkos ometanju, radovi na Trgu republike teku po planu

Iako je u više navrata uklanjanjem zaštitnih ograda iz Kolarčeve ulice pokušano da se omete tok radova na Trgu republike, oni se odvijaju po planu i biće završeni do prvog septembra.

Glavni gradski urbanista Marko Stojčić kaže za Studio B da se intenzivno radi na proširenju platoa kao i uklanjanju trolejbuske kontaktne mreže. Ona će narednih dana biti u potpunosti isključena, a trolejbuse će zameniti autobusi kako bi radnici uspeli da na bezbedan način i što brže privedu kraju drugu fazu radova na centralnom gradskom trgu.

Rekonstrukcija Trga republike podrazumeva obimne radove na uređenju platoa, ali i oko njega, što je kao neminovnost imalo zatvaranje pojedinih delova ulica koje vode do samog trga. Upravo zbog toga, prilikom izvođenja radova, prioritet će imati obnova kolovoza, kako bi se saobraćaj uskoro normalizovao.

Iako je u pitanju privatna firma koja je na javnom tenderu dobila izvodjenje radova, uspeli smo da kroz organizaciju gradilišta i neke male izmene u projektu skratimo te rokove i nadamo se da radovi biće gotovi do prvog septembra. Ono što se trenutno izvodi je proširenje samog platoa Trga. U tom smislu se prilazi budućem kolovozu odnosno površini koja će biti obložena granitnom kockom, kuda će, kada se završe radovi ,ići saobraćaj, kaže Stojčić.

Uklanjanje kontaktne mreže počelo je prvog dana radova u drugoj fazi. Ipak, ona je i dalje uključena da bi trolejbusi noću mogli da stignu do depoa.

Da bismo upravo mogli da skratimo rokove, trolejbuse će zameniti autobusi i u tom smislu neće postojati opasnost za izvodjače da mašinama na gradilištu pridju kontaktnoj mreži i da eventualno dodje do nesrećnih slučajeva. Ona će biti ugašena i to je jedan od koraka koje ćemo preduzeti kako bi se ubrzali radovi, rekao je Stojčić.

Pored Kolarčeve ulice, za saobraćaj će do 15. juna biti zatvorene Makedonska ulica do Dečanske, kao i Francuska i Vase Čarapića od Dositejeve. Takodje, vozačima je onemogućeno da skrenu iz Prizrenske u Kolarčevu ulicu, što dovodi do toga da pritisak vozila na Terazijski tunel bude veći.

Ostale vesti možete pročitati ovde.